sobota, 7 listopada 2015

BIAŁA STYLIZACJA I ŻÓŁTE ADIDASY


Dzisiaj stawiam czoła mojej codzienności i zamiast na czerń, stawiam na biel! 



Tak mnie naszło na 'total white look'. Właściwie taki pomysł śledził mnie już od dawna, ale ciągle odwlekałam to w czasie. A szkoda, bo bardzo polubiłam siebie całą w bieli. Oczywiście nie mogło zabraknąć wyrazistego akcentu. Żółte adidasy? To idealna okazja na wykorzystanie tego soczystego koloru! 
Zostawiam Was po prostu ze zdjęciami stylizacji. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. I wybaczcie moje nieogarnięte włosy, na koniec dnia odechciewa im się mnie słuchać. 


Zdjęcia: Klaudia Piekarska / Puulovver Photography


white #supercool sweatshirt |  SHAMELESS
white ripped jeans |  F&F
glasses |  RAY-BAN
white coat |  ZARA
yellow sneakers |  DEEZEE

3 komentarze:

  1. Ogólnie stylizacja jest przepiękna tylko te okulary mi tu nie pasują.

    http://wkolezycia.blogspot.com/2015/11/4-timberland.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są przepiękne, cała stylizacja w moim klimacie, ale też uważam, że okulary tutaj nie pasują. Pozdrawiam i zapraszam też do mnie: http://anulapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie przełamałaś zestaw butami! podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń